Na wyborczym ringu
Kandydatki wymieniają się pytaniami
    Przed niedzielną dogrywką wyborczą postanowiliśmy przeprowadzić rozmowy z dwiema kandydatkami na burmistrza Barcina: starającą się o reelekcję Stanisławą Ciesielską i Ewą Gołąb. Również i ta druga ma już doświadczenia związane z pełnieniem obowiązku głowy grodu bartników. Po trzy z pytań, które zadaliśmy obydwu paniom są autorstwa samych rywalek. Zadawaliśmy je my, lecz każda z kandydatek została poinformowana, że odpowiada na kwestie poruszone przez kontrkandydatkę.

MÓWI STANISŁAWA CIESIELSKA
     - Najpierw chciałaby pani udzielić odpowiedzi na pytania zadane przez panią Ewę Gołąb, czy też na kwestie, które ja chciałbym poruszyć w naszej rozmowie?
     - Niech to będą najpierw pytania przygotowane przez moją kontrkandydatkę.
     - Pyta ona o to, co i gdzie pani studiuje oraz dlaczego wybrała pani taki, a nie inny kierunek swej dalszej edukacji?
     - Studiuję w Wyższej Szkole Ochrony Środowiska w Bydgoszczy. Kierunek, który wybrałam, to zarządzanie infrastrukturą komunalną. Przy okazji chciałabym też uciąć wszelkie wątpliwości dotyczące faktu mego studiowania. Dochodzą mnie bowiem głosy, iż niektórzy ludzie uważają, iż wcale nie podjęłam nauki (w tym momencie Stanisława Ciesielska pokazuje nam zaświadczenie z uczelni o wpisaniu jej osoby w rejestr studentów - przypis kg). Taką, a nie inną dziedzinę nauki wybrałam, żeby poszerzyć swoją wiedzę teoretyczną w tym zakresie. Chcę też podkreślić, że żadne z kosztów ponoszonych w związku z moją edukacją nie są pokrywane ze środków publicznych.
     - Pani Ewa Gołąb pyta również, czy liczy pani na swój sukces wyborczy w świetle wyników z pierwszej tury?